کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بلدرچین دماوند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
گروه بلدرچین دماوند در سال 1388 با مشارکت جمعی از متخصصان علوم مختلف در استان تهران  تشکیل شد. البته این گروه با هدف نیل به تعالی و پیشرفت علمی و صنعتی فعالیت خود را از سال 1374با پرورش بلدرچین آغاز نمودند و از سال1383 در زمینه پژوهش های علمی و صنعتی فعالیت های خود را گسترش داد. که پس از مطالعات و آزمایشات متعدد موفق به کسب شیوه های نوین در امر پرورش صنعتی بلدرچین و همچنین تولید شدند و در این راستا گروه صنعتی بلدرچین دماوند با استفاده از این دانش اقدام به تولید دستگاه جوجه کشی و تجهیزات تخصصی پرورش بلدرچین  نموده است.
انواع قفس پرورشی بلدرچین ، دستگاه های جوجه کشی پرندگان ، کشتارگاه ، پرکن و ...

با توجه به گسترش تولید بلدرچین در ایران نیاز به استفاده از دستاوردهای روز علمی دنیا در زمینه پرورش ضروری بنظر می رسد. در این راستا گروه علمی بلدرچین دماوند جهت تامین نیازهای علمی و فنی تولید کنندگان و پل ارتباطی دانشگاه با مزارع تولید بلدرچین تاسیس گردید.
گروه علمی بلدرچین دماوند متشکل از اساتید و دانشجویان متخصص در زمینه پرورش طیور بوده که با تالیف و ترجمه مقالات معتبر درباره بلدرچین وهمکاری با دانشجویان فوق لیسانس و دکتری در تولید پایان نامه ها و پروپازال های تخصصی مرتبط با بلدرچین به تولید دانش دراین صنعت می پردازد .
امروز بنا بر شواهد و نظرات مشتریان، بلدرچین دماوند موفق ترین در تولید دستگاه ه جوجه کشی پرندگان در سایز های مختلف می باشد. جوجه درآوری بالا، مصرف کم انرژی، مقاومت دستگاه در برابر نوسانات، خدمات پس ازفروش گسترده و قوی در کشور و کشورهای هم جوار، رعایت اصول طراحی صنعتی در تولید دستگاه های جوجه کشی و از همه مهم تر کیفیت جوجه خروجی از دستگاه می باشد.
بلدرچین دماوند امروز خوشحال است از اینکه توانسته با تولیدات عالی خود موجب اشتغال جوانان و خانواده ها را فراهم نماید. 

هم اکنون بلدرچین دماوند در تمامی استان های کشور نماینده فروش فعال دارد و درجهت گسترش شبکه توزیع و خدمات خود نمایند و عامل فروش جذب می نماید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر دریافت نمایندگی با 02177955451 تماس بگیرید
 
بلدرچین دماوند در سال 1388 جایگاه خاصی را در بین علاقه مندان به نگهداری پرندگان و پرورش دهندگان طیور خانگی با معرفی این دستگاه به بازار کسب کرد. کاربری آسان، قیمت ارزان،مصرف بهینه انرژی و درنهایت جوجه کشی با راندمان بالا باعث شده تا این دستگاه مقبولیت ویژه ای نسبت به سایر مدل های خانگی از جمله هواباتور ها و ... داشته باشد.
فرصت را مقتنم می شماریم و یکی از دستگاه های جوجه کشی را معرفی میکنیم
دستگاه DQ30 مورد علاقه پژوهشکده ها و محققان بوده به طوری که تاکنون تعداد بسیاری توسط مراکز تحقیقاتی کشور تهیه شده است.
* امکان ستر و هچری در یک دستگاه
* درای چرخ گردان برای جابجایی آسان
* مصرف کم انرژی نسبت به محصولات مشابه
* گردش راک در تمام دستگاه های بلدرچین دماوند به صورت موتور گیربکس آرام  و تمام اتوماتیک است که با استانداردهای جوجه کشی برای حرکت راک دستگاههای جوجه کشی برابری میکند در این روش حرکت راک قابل دید با چشم نیست و بالا رفتن راندمان جوجه کشی می گرددهمچنین امکان گردش یکباره و با سرعت آرام به طوری که با چشم بتوان حرکت راک را ملاحظه کرد در دستگاه های دماوند وجود دارد. * درب دستگاه شیشه دوجداره ( گاز آرگون) با نوارگسکت دو مگنته می باشد.  توجه :  استفاده از درب های یو پی وی سی به علت قرارگرفتن داخل کابن دستگاه و کم کردن فضای داخل میزان اکسیژن دستگاه را کاهش داده و باعث جوجه درآوری ضعیف تر می شود. لذا شرکت بلدرچین دماوند از درب های دوجداره مگنت دار که در سراسر دنیا جهت مصارف یخچال و فریزر های صنعتی کاربرد دارد استفاده می نماید. 
* فن های دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند مخصوص سیرکوله هوای داخلی بوده و به هیچ عنوان از فن های آشپزخانه ای یا فن های تهویه جهت میکس هوای داخل استفاده نمی کند. فن های تهویه فقط جهت تهویه هوا طراحی شده اند و استفاده نا بجا از آنها موجب تفاوت دمایی در نقاط مختلف دستگاه می شود.