کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ۵راهی که جمع سپاری موجب ارتقای بازاریابی محتوامیشود(قسمت اول )
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همچنان که بازاریابی محتوا در حال رشد است ، بازاریابان نیز به شناسایی کانال های مناسب ادامه می دهند. کانالهایی که در آنها میتوان از طریق محتواهایی که موجب فروش می شوند سرمایه گذاری انجام داد. اگرچه باید در نظر داشت که هزینه های چنین فرصتهایی هم قابل ملاحظه می باشند. ایجاد محتوا و انتشار آن در تعداد گسترده ای از کانالهای شبکه های اجتماعی از جمله عواملی هستند که در سیکل های طولانی فروش دخیل هستند و بایستی با توجه به اهداف تجارتی سنجیده شوند..

اما اگر منابع بودجه شرکت شما در حال محدود باشد ، چه کارهایی می توانید انجام دهید که موجب افزایش قدرت شما شود ؟.

جمع سپاری ، هنگامی که به درستی انجام گیرد، نقش اساس و مهمی را در بازاریابی محتوا ایفا میکند . از طریق این ۵ راهی که عنوان میشود، جمع سپاری می تواند به آینده بازاریابی محتوا اثر بگذارد :.

۱-جمع سپاری پروسه ایجاد محتوا را تسریع می کند.

شما در طول روز برای ایجاد آن مقدار محتوایی که می خواهید هرگز زمان نخواهید داشت. چنانچه سابقه نوشتن محتوای وبلاگی داشته باشید، خواهید دانست که انتشار مقالات در زمان بندی های منظم کاری دشوار است. با وجود سایتهایی مثل مینی کار شما می توانید جمعیت مقیاس پذیری از مجریان را به کار گرفته تا محتواهای شما را ایجاد کنند.

۲-جمع سپاری موجب شده که مشتریانتان و همچنین مشتریان بالقوه درگیر شده و مشارکت کنند .

سیستم های گرانبها و ارزشمند جمع سپاری تنها موجب پرداخت هزینه به مجریان نمیشوند بلکه با ایجاد گزینه های متفاوت برای جامعه شما ، فرصت کاری برایتان مهیا میکند. اینکه به افراد مورد هدفتان اجازه مشارکت دهید مثل این است که میکروفون را در یک کنفرانس دست به دست بچرخانید. مردم اظهار نظر کردن را دوست دارند . مشتریان و داده های مربوط به چشم اندازها و اهداف نه تنها برای تیم تحقیقاتی بازار، ارزشمند است بلکه در حال حاضر به عنوان بازاریابی محتوا استفاده میشود تا افراد دیگری که به گونه ای مشابه احساس می کنند را جذب کنند . علا وه بر این وقتی بتوانید به طرفدارانتان احساس شهرت دهید موجب ایجاد رابطه ای پایدار و طبیعتا وفاداری بیشتر آنها به برندتان خواهد شد که در اینصورت بهترین نتیجه را از بازاریابی محتوا دریافت کردید.

ادامه دارد ……

برگرفته از سایت

www.minikar.com