کلیدستان

نسخه‌ی کامل: رازهای فیلترهای رنگی در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هر شخصی با یک تلفن همراه هوشمند می تواند عکسی گرفته ، برخی از فیلتر ها را روی آن اعمال کرده و سپس آن را به اشتراک بگذارد. این مسئله شهرتی بد از فیلتر در برخی از موارد به وجود آورده ، اما اگر از فیلترها به درستی استفاده شوند یک عکس متوسط به عکسی حرفه ای و هنری تبدیل خواهد شد. از فیلتر های css نیز می توان برای متحد کردن حجم زیادی از عکس ها که از منابع مختلف گرفته شده اند ، با ظاهری یکپارچه استفاده کرد.
نقش فیلتر های رنگی در طراحی وب سایت :
برای اکثر طراحان وب سایت ، داشتن صفحات وب با طراحی خوش آیند ( که جذب مخاطب ، بهبود در سئو و بهینه سازی وب سایت را به همراه خواهد داشت ) یکی از مهم ترین اهداف نهایی می باشد. استفاده ماهرانه از فیلتر های رنگی ، روشی موفق در جذابیت بخشیدن به طراحی وب سایت است.
تثبیت و پیشرفت در طراحی :
با بکارگیری نکات کوچک و ساده مانند رنگ ها و گرادیان ها می توانید قدرت خلاقیت خود را به نمایش گذاشته و ظاهر وب سایت خود را به صورت فوق العاده ای بهبود ببخشید.
طراحان سایت ثابت کرده اند در طراحی سایت کار با فیلترهای رنگی تصاویر شگفت انگیز و گرافیک های پیچیده ای را در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از این روش وب سایت قدرت جدیدی گرفته و بهتر به ایستادگی خود ادامه می دهد. بنابراین می توان گفت فیلترهای رنگ راه حلی ضروری و مناسب برای تثبیت طراحی های مختلف می باشد.
نکاتی در رابطه با فیلترهای رنگ :
•    فیلترهای رنگی ظاهری تازه و به دور از زیاده روی را به یک وب سایت می بخشند.
•    این فیلتر ها قادر به القاء احساسات مختلف در وب سایت می باشند.
•    با توجه به عملکرد این فیلتر ها به عنوان صفحه نمایشی پوششی با کدورت پایین ، برای افرادی که تمایل به بخش ویدئویی دارند ، سودمند می باشد.
•    و اما نکته نهایی ، فیلتر های رنگی پایه ای محکم برای اضافه کردن رنگ پیش زمینه ایجاد می کنند و موجب افزایش قابلیت خواندن محتوای سایت می شوند. این روش در سایت هایی با پایه سفید نتیجه بهتری به همراه داشته و کنتراست زیباتری به سایت می بخشد.
مزایا استفاده از فیلترهای رنگ :

فیلتر های رنگی مزایای بسیاری به همراه دارند . برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:
•    موجب افزایش جذابیت در طراحی و ساخت سایت می گردد .
•    با روشی ایده آل به انتقال احساسات کمک می نمایند.
•    داشتن تمرکز بر پس زمینه اصلی در حین بهبود عناصر موجود در پیش زمینه مانند انیمیشن و مطالب دیگر.
چگونه این فیلترها به شما کمک می کنند؟
یک طراح وب توانایی دست کاری گرادیان و ایجاد اثرات فوق العاده و جالبی در رابطه با رنگ ها می باشد. علاوه بر این طراح می تواند پس زمینه را با استفاده از رنگ و گرادیان غنی سازی نماید. گرادیان ظریف اثرات قابل توجهی در تمام صفحات وب سایت خواهد داشت و سایت را برای بازدیدکنندگان جذاب تر می سازد و موجب بهبود در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت می گردد. لوگو ، شعار ها و سایر عناصر را می توانید با کمک فیلتر های رنگی برجسته سازید و به تعادل بهتر رنگ ها کمک کنید. وقتی یک طراح از فیلترهای رنگی استفاده می کند طرح بندی بسیار زیبا و حیرت انگیزی به وجود می آورد. به طور کل اگر قصد استفاده از این فیلتر ها را دارید پیچیدگی و جذابیت را به سایت خود اضافه خواهید کرد و به طور غیر مستقیم باعث بهبود در سئو سایت نیز می شوید.