کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مهم ترین کار در بازار یابی از طریق بانک اطلاعات ساختمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مهم ترین کار در بازار یابی از طریق بانک اطلاعات ساختمان: اگر به فکر بازاریابی از طریق بانک اطلاعات ساختمان هستید پیش از هر اقدامی می بایست این مقاله را مطالعه کنید:

این سوال را از خودت بپرس ، اگر جوابت منفی بود خیلی کارها باید انجام دهی:
راهکارهای فروش را از اول بنویس چون اشتباه هستند.
جایگاه ات را در بازار پیدا کن. اگر تمرکزت را به طور مثال روی بانک اطلاعات ساختمان گذاشته ای،حتما اطلاعاتی در مورد رقبای خود در صنعت ساختمان پیدا کن
نگاه بازاریابی خود را تغییر بده
از دیگران در مورد لحن صحبت کردن خود مشورت بگیر
شاید لازم باشد بعضی از کارمندهایت را اخراج کنی
مطمئن شو که انگیزه کافی داری

….
…..
و به کارهای دیگری که باید بکنی آگاه شو
و در پایان هر روز از خودت بپرس:
“اگر خودت مشتری بودی ، می خریدی؟”
بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت، مجموعه ای از دقیق ترین اطلاعات ساختمان ها و پروژه ها در حال ساخت می باشد که بصورت منظم و روزانه از سطح شهر گردآوری و طبقه بندی می شود. ویژگی مهمی که باعث تمایز این نوع بانک های اطلاعاتی می شود، طبقه بندی و تفکیک بودن اطلاعات آن براساس منطقه، مکان و مرحله ای که پروژه در حال انجام است، می باشد. مزایای دیگر بانک اطلاعات ساختمانی ، وجود اطلاعات ویژه ای است که [color=var(--color-link)][/color] را بسیار ساده می نماید. به عنوان مثال، موقعیت دقیق پروژه را بر روی نقشه به کاربر ارائه می دهد تا اگر قصد بازاریابی حضوری را دارد، به راحتی به محل پروژه مراجعه نموده و با کارفرمای پروژه قرارداد همکاری منعقد نماید. راهکار دیگر استفاده از شماره تلفن و یا شماره موبایل کارفرمای پروژه می باشد که برای بازاریابی غیرحضوری یا بازاریابی تلفنی از آن استفاده نماید.
Butterfly 
https://mrshabake.com/
با دنیای شبکه بیشتر آشنا بشید