کلیدستان

نسخه‌ی کامل: شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی و فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دهکده جهانی بدون مرز همه آدمها را در هر گوشه جهان کنار هم آورده است.این گردهمایی خارج از تصور، روش های متعددی را برای ارتباط سریعتر و سهل تر انسانها فراهم ساخته و هرروز بر تنوع آن افزوده می شود .بطور کلی همه انسانها در اینترنت به شیوه های مختلف با یکدیگر ارتباط دارند. چت،فیس بوک تویتر ،انجمن هاو غیره ، به این شیوه های ارتباطی شبکه های اجتماعی اطلاق می شود.

هر اتفاق در هر گوشه از جهان در کسری از ثانیه را در دسترس همه قرار می دهند . ارتباط در این شبکه های اجتماعی  ارتباطی دو طرفه می باشد.علاوه بر تبادل افکار و عقاید،این شبکه های اجتماعی بستری بسیار مناسب برای معرفی فعالیت های تولید ی و اقتصادی را فراهم ساخته است. تولید کنند گان،فروشند گان و خریداران خواسته و ناخواسته با یکی از این شبکه های اجتماعی سرو کار خواهند داشت.تبلیغات و بازار یابی هدفمند در شبکه های اجتماعی بطور شگفت انگیزی رو به رشد و گسترش گردیده است. در نتیجه هر تولید کننده و فروشنده موفق و آینده نگر می بایست بخش اعظمی ازبازار یابی و تبلیغات را بسوی شبکه های اجتماعی معطوف نماید تا در عرصه رقابت پیشتاز باشد.

برگرفته از سایت
www.minikar.com