کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انتقال عکش از asset به حافظه داخلی گوشی و نمایش عکس از حافظه داخلی گوشی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[font]من میخوام 40 یا 50 تا عکس بزارم تو نرم افزارم و اگه در پوشه drawble بزارم و عکس هام رو از این پوشه بخونم خیلی برنامه ام سنگین میشه برای همین میخوام عکس هارو در asset بزارم و اون رو در حافظه داخلی گوشی بریزم و عکس هارو از اونجا load کنه ( منظورم sdcard نیست چون اگر گوشیش sdcard نداشته باشی یا برای مدتی در بیارد خب برنامه هم ارور میده ) (من 4 تا عکس خوب تو drawble گذاشتم و load کردم حجم برنامه ام از 4 مگ به 7 مگ رسید!!! حالا اگر 50 تا عکس بزارم دیگه چی میشه !؟!!؟؟! )[/font]

[font][font]( در ضمن من برنامه ام رو با نرم افزار intellij نوشته ام و برنامه ام material design می باشد )[/font]
ممنون میشم راهنمایی ام کنید[/font]
سلام.
تفاوتی بین drawable و assets نیست (حداقل تا آنجایی که بنده اطلاع دارم) و تازه برای کپی کردن عکس ها از assets هم پردازش های اضافی خواهیم داشت که جالب نیست. بودن عکس ها در drawable و assets ، حجم برنامه را به یک اندازه بالا می برد (اگر تنها در یک پوشه drawable کپی کنید)، بنابراین تفاوتی وجود ندارد.
اگر دوست ندارید حجم برنامه زیاد شود تا کاربران به سرعت بتوانند برنامه اندروید را دانلود کنند، می توانید عکس ها را در سرور اینترنتی (یک سایت) قرار داده و سپس آنها را دانلود کنید و همچنین از cache کردن استفاده کنید تا عکس ها تنها یک بار دانلود شوند.
نگاهی به کلید زیر بیندازید :

کلید شماره 2777