کلیدستان

نسخه‌ی کامل: قرار دادن شرط برای ارتباط با سرور (در برنامه نویسی اندروید)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام

چطوری میشه برای سورس کد زیر شرط گذاشت :

کلید شماره 2651

برای مثال اگر در این سورس اطلاعات از لینکی که گرفته میشه دارای مشکل باشه یا اطلاعات بر اساس json نباشه یا اصلا اطلاعاتی جهت نمایش نباشه و یا لینک مورد نظر اشتباه باشه و یا داخلش سورس کد تگ html باشه برنامه کرش میکنه

حالا کجا باید شرط گذاشت که در صورت به وجود اومدن موارد بالا به جای کرش برنامه مثلا وارد اکتویتی دیگه بشه و توش بنویسه اطلاعاتی جهت نمایش وجود نداره یا به جای این مثلا یه پیام نمایش بده که اطلاعات قابل نمایش نیست.

کمی در مورد ارتباط با سرور اطلاعاتم کمه برای همین در صورت امکان با سورس کد راهنمایی کنید.

تشکر.
سلام.
شما کلید 2651 را ذکر کردید، ولی لینک به کلید شماره 292 بود (لینک رو تصحیح کردم). 
در مواردی که قصد داریم از force close های مختلف جلوگیری کنیم (منظورم force close ناشی از مواردی است که در اختیار برنامه نویس نیست، مثلا down بودن سایت (سایت در دسترس نباشد)، عدم اتصال به اینترنت و خیلی موارد دیگر)، باید از try و catch استفاده نماییم :

کلید شماره 345

ولی باید تمامی Exception های محتمل برای آن کدها را ذکر کنیم. یک راه حل، استفاده از برنامه Eclipse برای نوشتن خودکار try و catch است که Exception های احتمالی را ذکر می کند :

کلید شماره 2844

همچنین بخش هایی که دارای try و catch بوده اند را چک کنید که  Exception های احتمالی به درستی ذکر شده باشند.
برای شروع پردازش، باید اتصال به اینترنت را چک کنید. کلیدهای جداگانه ای در مورد آن در سایت وجود دارد (برای گیج نشدن کاربران، در کلید 2651، چک کردن اتصال به اینترنت را ذکر نکردیم)، یعنی در دسته بندی زیر :

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...ategory=18

بنابراین ابتدا اتصال به اینترنت را چک می کنید و بعد کد زیر را اجرا خواهید کرد (شرط اتصال به اینترنت را بر روی این دستور بگذارید) :

کد پی‌اچ‌پی:
new JSONParse().execute();