کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مشکل در ارتباط با سرور (در برنامه نویسی اندروید)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام دوستان
[align=right]من میخام یه برنامه بنویسم که یک صفحه اینترنتی رو تجزیه و تحلیل کنم و توی گوشی نمایش بدم
[align=right]با اندروید و دیتابیس mysql سرور هم کار کردم اما الان به دیتابیس دسترسی ندارم و میخام بدون نیاز به دیتابیس سرور کارم رو انجام بدم
[align=right]توی صفحه اینترنتیم هم باید به یک فیلد خالی اطلاعات بفرستم و هم باید نتیجه رو برگردونم.لطفا کمکم کنید
[align=right]ممنون میشم
سلام.
یعنی یک صفحه اینترنتی دارید که یک مقدار را دریافت کرده و به ازای آن، یک مقدار را در خروجی چاپ می کند (بدون چارچوب HTML) یا اینکه با یک صفحه سر و کار داریم که دارای چارچوب HTML (صفحات معمولی) می باشد ؟
اگر با یک صفحه کار می کنید که دارای چارچوب HTML نیست و تنها قصد داریم اطلاعات را از آن دریافت کنیم، توصیه می شود از روش json استفاده کنید :

کلید شماره 2651

البته روش های ساده تری هم وجود دارد که در دسته بندی زیر می توانید آنها را بیابید، ولی معمولا روش json ترجیح داده می شود و برای پردازش اطلاعات خروجی صفحه، بسیار راحت تر است (در حالتی که چندین پارامتر داریم) :

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...ategory=18

اگر صفحه دارای چارچوب HTML باشد، برای نمایش صفحه، از WebView استفاده می کنیم :

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...Category=6

در حالتی که صفحه دارای چارچوب HTML است، استخراج اطلاعات از آن کمی سختتر از روش json است (که برای متن ساختاریافته به شکل json به کار می بردیم). بنابراین مجبوریم با دستورهای مربوط به کار با رشته ها (Strings) و همچنین قواعد مربوط به عبارات قاعده مند (regular expressions) سر و کار داشته باشیم. مثل تشخیص تمامی لینک های موجود در صفحه HTML ، استخراج کدهای درون تگ های div با یک id مشخص و خیلی موارد دیگر.