کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نمایش activity circle برای WebView ، در برنامه اندروید (ProgressBar سفارشی)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
چگونه می‌توان یک activity circle مانند شکل زیر ساخت، و با چه دستوری می‌توان آن را ظاهر و پنهان نمود؟ آیا می‌توان آن را به اکشن‌بار اضافه نمود؟

سلام با این کد میتونید این کارو انجام بدید :

کد:
        @Override
        protected void onPreExecute() {
// این متد برای قبل از اجرا شدنه
        }

        @Override
        protected void onPostExecute(Void avoid) {
// این برا وقتیه که اجرا میشه
        }

        @Override
        protected Void doInBackground(Message... messages) {
/ و اینم برا بعد اجراست
            return null;
        }

موفق باشید
سلام.
شاید اگر در اینترنت بگردید، بتوانید کد آن را پیدا کنید. اما بنده بر اساس شکل، می توانم برایتان بگویم که چگونه قابل پیاده سازی است. برای توضیحاتم، دو کلید جدید نوشتم.
ابتدا اگر دقت کنید، دایره وسط صفحه، همان ProgressBar است. ProgressBar را هم با استفاده از تگ ProgressBar  در فایل xml و هم بدون آن می توان ساخت. اما برای این مورد، باید حتما از تگ ProgressBar  در فایل xml استفاده شود (در ادامه، دلیل آن را متوجه می شوید). برای ساخت ProgressBar ، با استفاده از تگ ProgressBar در فایل xml ، کلید زیر را بخوانید :

کلید شماره 2902

خوب، اما باید ProgressBar ، مطابق شکل، در وسط صفحه قرار بگیرد. چگونگی قرار دادن آن در وسط صفحه را می توانید در کلید زیر بخوانید (با استفاده از لایه RelativeLayout) :

کلید شماره 2903

تا اینجا، ProgressBar  (در حال چرخش) را در وسط صفحه داریم. اما یک شکل در گوشه پایین و سمت راست آن نمایش داده شده که میزان پیشرفت، در آن نوشته می شود. چون لایه ما از جنس RelativeLayout خواهد بود (با توجه به کلید قبلی)، شما یک عنصر TextView را نسبت به عنصر ProgressBar ، در فایل xml تعریف می کنید که در گوشه پایین و سمت راست آن قرار بگیرد (یعنی محل آن را نسبت به عنصر ProgressBar تعیین می کنیم، این جزء خصوصیات مفید RelativeLayout است). اکنون باید یک عکس مشابه همان عکس را در پس زمینه عنصر TextView قرار بدهید. همچنین با یک سری کد، میزان پیشرفت را هر از مدتی، در TextView می نویسید.