کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سوال درباره GUI در متلب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
من یک تصویر را در یک axes ساخته ام چگونه می توانم آنرا در axes دیگر بیاورم؟

 
سلام.
اگر بیشتر توضیح بدید ممنون میشم.
یا اگر لازم است، کدهاتون رو ذکر کنید.


 
سلام
من تعدادی عکس دارم. آنها را داخل یک فولد ریخته ام . برنامه ای نوشته ام که با حرکت slider عکس ها را یکی یکی روی axes1 نمایش می دهد . حال می خواهم دکمه دیگری روی fig بگذارم و با فشار دادن این دکمه ،روی عکس موجود در axse1 عملیات filtering انجام شود و نتیجه روی axes2 نمایش داده شود .چگونه اینکار را انجام دهم؟
نگاهی به کلید زیر بیندازید :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=2549

در آن، فایل های یک GUI برای متلب وجود دارد که آن هم دارای دو شکل می باشد، ابتدا در شکل اول (محورهای مختصات اول)، تعدادی شکل نمایش داده می شود (نتیجه پردازش های هر مرحله)، سپس در آخر، در شکل دوم (محورهای مختصات دوم)، نتایج یک سری پردازش دیگر نمایش داده می شود. این GUI ، مشابه همان چیزی است که شما می خواهید، کدهای آن را بررسی کنید (تنها باید زمان نمایش بر اساس اشاره بر روی دکمه باشد).

می بخشید من  یه GUI معمولی رو میخوام تعریف کنم که توش چندتا ورودی بگیره و خروجی که درواقع یک عدد هست رو بده

این ورودیها باید قابل انتخاب باشن ، قسمتهایی در برنامه ام هست که نتیجه دیتابیس اون ها رو "تا اون مرحله" ذخیره کردم (تا زمان اضافه ای برای این کار نیاز نباشه) ، پس کاربر میاد هر کدوم رو فقط انتخاب میکنه و در آخر باید روی گزینه نتیجه(مثلا) کلیک کنه تا نتیجه کار رو هم ببینه که اونم ذخیره شده هست، پس درواقع نمی خوام بخاطر ورودیها منتظر بمونه ، میخوام سریع نتیجه رو ببینه
میشه بگید باید چیکار کنم ؟؟
Hi every one
I'm Saati.s
If you ask, your question abou GUI in english i tried answer your quest * i tried*
Thnx.