کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آیا دندان روکش شده خراب میشود؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آیا دندان که روکش شده خراب میشود؟
خب برخی تصور می کنند که استفاده از روکش های فلزی و یا سرامیکی و زیرکونیا مانع از تخریب روکش دندان برای همیشه است، در حالی که این چنین نیست. اما علت تخریب چیست؟ علت وجود مرز اتصال بین دندان و روکش در نزدیکی لثه است که در این موضع همچنان احتمال تخریب دندان روکش شده وجود دارد. بنابراین در پاسخ به سوال آیا دندان روکش شده خراب میشود بایستی بگوییم بله این امکان وجود دارد. برای جلوگیری از این امر بایستی بیمار از روکش همانند دندان های طبیعی در حفظ بهداشت مراقبت نماید.

[عکس: zirkonia2.jpg]
در واقع دندانپزشک در هنگام درمان روکش دندان در گام نخست نقایصی همچون پوسیدگی ها را برطرف کرده و سپس با ساخت روکش مناسب برای دندان ترمیم شده اقدام به نصب آن بر روی دندان می نماید. حال آن که ممکن است بعد از مدتی دندان روکش شده به دلیل عدم مراقبت دندان توسط شخص دوباره دچار تخریب شود.
برای دندان روکش شده چه مشکلاتی ممکن است ایجاد شود؟
یکی از مشکلات ایجاد شده ممکن است پوسیدگی های احتمالی باشد. همانطور که گفته شد ممکن است به دلیل اتصال از مرز بین روکش و لثه با محیط دهان، دندان دچار پوسیدگی ها شده و نیاز به برداشتن روکش و درمان را لازم می سازد. نکته دیگر در مورد دندان روکش دندان بایستی در مورد عفونت های احتمالی در نظر داشت که ممکن است دندان عصب کشی شده باشد و یا میزان تخریب و پوسیدگی عمیق شود و عفونت ایجاد شود. در این موارد نیز نیاز به برداشتن روکش دندان و درمان عفونت است که پس از درمان دوباره بایستی نصب روکش انجام شود.
بنابراین در جواب آیا دندان روکش شده خراب میشود بایستی بگوییم بله و فرد بایستی در حفظ بهداشت روکش دندان رعایت نکات را انجام دهد.
روکش دندان یکی از خدمات ویژه وب سایت دکتر سعید کریمی است. روکش در این مرکز دندانپزشکی به صورت دیجیتال و با استفاده از فناوری کد کم عرضه می شود. استفاده از فناوری های دیجیتال میزان تخریب های بعدی روکش را به حد کاملا مشهودی کاهش می دهد.
آیا دندان روکش شده خراب میشود؟
داشتن وب سایت برای معرفی خود و خدمات امری لازم است. از این رو وب سایت دکتر سعید کریمی اقدام به معرفی خدمات دندانپزشکی خود نموده است. همچنین انواع مطالب آموزشی در وب سایت ایشان گرد آوری شده است.

اگر به دنبال طراحی وب سایت حرفه ای هستید و خواهان سئو حرفه ای برای گوگل و سایر موتورهای جست و جو هستید بایستی از خدمات تیم وب و سئو بهره بردید.

یکی از زیباترین رزومه ها گروه وب و سئو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی وب سایت دکتر سعید کریمی است.

وب سایت دکتر سعید کریمی خدمات زیبایی و کاشت دندان تخصصی را توسط تیم وب و سئو ارایه می دهد که کاملا تخصصی بوده و زیبایی منحصر به فرد بالایی دارد. این وب سایت با html5 طراحی شده و از تکنولوژی asp برای طراحی این وب سایت بهره گرفته شده است. تیم وب و سئو خدمات طراحی وب سایت و خدمات سئو حرفه ای را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای عرضه می نماید.توجه داشته باشید که گرافیک وب سایت می تواند تاثیر ویژه ای بر روی جلب توجه مخاطب و برند شدن داشته باشد. از این رو با طراحی وب سایت حرفه ای و گرافیکی می توانید به بنرد شدن کسب و کار کمک شایانی کنید.

در وب و سئو خدمات طراحی وب سایت و سئو تخصصی انجام می شود.
دکتر سعید کریمی یکی از معتبرترین دندانپزشکان در تهران محسوب می شوند که خدمات تخصصی دندان را با تکنولوژی دندانپزشکی دیجیتال استفاده می نمایند. این مرکز دندانپزشکی از فضای شیک و لاکچری بهره برد که همواره میزبان تعداد بسیار زیبادی از بیماران از سراسر ایران می باشد. با این وجود نمونه کارهای دکتر سعید کریمی در وب سایت دکتر گرداوری شده تا بیماران با شناخت کافی اقدام به انتخاب پزشک مناسب خود نمایند.