کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هزینه های مسافرت به جزیره کیش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کیش در استان هرمزگان یکی جزیره‌ها خوشگل و جالب خلیج فارس است که با وجود تجهیزات بسیار و سرویس ها توریسم ایده ال مقصد اکثری از ایرانیان برای مسافرت است 
تور کیش یک کدام از مسیرهای پرطرفدار دربین گردشگران داخلی است که بخاطر دارا بودن سواحل قشنگ , تجهیزات تفریحی متنوع و همینطور هتل های مطلوب و رستوران های جالب مدام مورد دقت بوده است . از اینرو در‌این مقاله از آرشین پرواز به بررسی مخارج مسافرت به کیش پرداخته ایم .
در بالا ضروری است بگوییم که در مسافرت به کیش یا این که هر مقصدی بررسی مخارج مسافرت از حق تقدم های مسافران است به این دلیل‌که یکی گرفتاری های دارای اهمیت مسافرت رئیس هزینه هاست . خوشبختانه در جزیره ی کیش هتل های متنوعی موجود هست , همینطور تفریحات متعددی به گردشگران ارائه می شود که می‌توانید با دقت به دارایی ای که برای سفرتان در حیث گرفته اید دست به گزینش بزنید .

[عکس: %D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB...B4-min.jpg]

آسانترین روش برای رفتن به جزیره کیش گزینش مهاجرت هوایی است , که کافی است به فرودگاه بروید و سوار هواپیما گردید و در صورتی از تهران به کیش میروید زمان زمان پرواز یک ساعت و نیم است و بلیط های پروازی با دقت به زمان مهاجرت با بها های مختلفی ارائه می شود ; این‌که چه فصلی از سال به مسافرت می‌روید و از کدام ایرلاین خرید میکنید روی بها بلیط تاثیر گذار است .
برای رفتن به کیش میتوانید با خودروی فردی مبادرت به مسافرت نمایید , به بندرعباس رفته و آن‌گاه از بندر چارک که در 290 کیلومتری بندرعباس جای‌دارد از دریا به کیش بروید ( برهه زمانی زمان چارک تا کیش حدودا دو ساعت ونیم است ) .
بردن خودروی فردی به کیش با لندینگ کرافت می ارزد به تمام مشقت های سفرتان , می‌توانید راهنمای سفر به کیش با خودروی فردی را در مقاله ذی‌ربط بخوانید

هزینه های انتقال اتومبیل از چارک به کیش 400 هزارتومان و از کیش به چارک 160 هزار تومان است , عارضه ها ورود ماشین به کیش 20 هزارتومان استف این مبلغ برای 5 روز اقامت است .
برای ورود اتومبیل به کیش مدارک بدون نقص ماشین و برگ معاینه فنی را به همراه داشته باشید و از موقعیت رانندگی در کیش اطلاع کسب فرمایید .
درصورتی که قصد مهاجرت با خودروی فردی را ندارید برای هجرت زمینی کافی است , با اتوبوس یا این که قطار به بندر عباس و از آنجا زمینی به بندر لنگه و در غایت به بندر چارک یا این که بندر آفتاب روید .
گفتنی است که ارزش بلیط شناور مسافربری از چارک به کیش مبلغ متعددی نیست و میتوانید با هزینه ارزان آن را تنظیم فرمایید .
هزینه اقامت در کیش
تعیین هتل و محل اقامت یکی مهمترین امور در مهاجرت است , تنوع هتل و اقامتگاه در کیش بالاست و از این لحاظ نگرانی نیست . زمان قیمتی هتل های کیش از شبی 220 هزارتومان تا یک و نیم میلیون تومان می‌باشد . همینطور برای اقامت ارزان خیس میتوانید سراغ هتل سوئیت یا این که آپارتمان فردی بروید .
هزینه طعام و خورد و طعام در کیش
در جزیره ی کیش برای سرو طعام توقع ارزش های تحت را نداشته باشید . اما که درین جزیره رستوران های متنوعی را خواهید روءیت کرد که با اعتنا به میزان دارایی ای که برای خورد و غذا در حیث گرفته اید میتوانید خوراک میل نمائید .
مخارج حمل‌ و نقل در کیش
همان طور که میدانید یکی‌از مخارج سفرتان مرتبط با باربری است . هزینه آژانس در کیش ارزان نیست و برای رفتن از جایی به جای دیگر می‌توانید از ماشین کرایه ای خطی رنگ زرد , آژانس تلفنی دربستی سپید رنگ و مینی‌بوس استعمال فرمایید .
منبع: هزینه های سفر به کیش چقدر است؟