کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کانکس ۶ متری ارزان با کیفیت پوریا کانتین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
زمانی که صحبت از کانکس ارزان قیمت می نماییم، مشخص است که خریدار این نوع کانکس جهت پروژه های کوچک تر و موقتی دنبال کانکس ارزان قیمت میگردد و سپس ذهن مخاطب به سمت آن می رود که کانکس فوق را از کجا تهیه نموده تا نتیجه ای مطلوب تر نصیبش شود و خریدی موفقیت آمیز با کیفیت بالاتری برایش حاصل شود.
ابتدا بهتر است راجع به ابعاد و اندازه کانکس های استانداردی که به لحاظ قیمت و کیفیت بهینه بوده و برای خرید در پروژه های موقت و کوچک تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند صحبت نماییم، بطور معمول کانکس های ۶ متری با عرض های استاندارد ۳۰۰ و ۲۵۰ سانتیمتر میتوانند به صورت ثابت یا متحرک با نقشه های مختلف اجرا شوند و به لحاظ ابعاد و اندازه و قیمت معمولا به صرفه بوده و می توانند تا حدی نیاز یک پروژه را برآورده سازند.
 این سازه ها قابل استفاده جهت پیمانکاران و زیر مجموعه های شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی ، پروژه های عظیم ساختمانی و انبوه سازان ، ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، امداد و نجات جاده ای ، پلیس راه ، هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، فروشگاه های بین جاده ای و اماکن ورزشی و تفریحی و ساحلی می باشند.
کانکس ۶ متری می تواند به صورت سالنی ، دو اتاقه و یا به همراه سرویس بهداشتی و آبدارخانه ساخته شود. پوریا کانتین بین الملل قادر است کانکس های ۶ متری را در ساختارها و کیفیت های مختلف و بنا به درخواست مشتری تولید نماید.کانکس های ۶ متری نسبت به کانکس های ۸ و ۱۲ متری با توجه به کوچک تر بودن ابعاد خارجی آن کاربردی تر هستند و همچنین میتوان از آن به عنوان کانکس نگهبانی و خوابگاهی شیفت ها نیز استفاده کرد.