کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انواع تابلو چلنیوم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که می دانیم تابلو حروف برجسته چلنیوم با ورود خود به بازار تابلو سازی و تبلیغات محیطی تحولی عظیم و نو را به راه انداخت ، که مورد استقبال سیل کثیری از مشتریان قرار گرفت.اما این تغییرات فقط به ساخت تابلو چلنیوم به شکل ساده و معمول ختم نشد و تابلو سازان را بر آن داشت تا با تفکر و نوع آوری به ساخت تابلو های چلنیوم به شکلهای مختلفی بپردازند.
برای شناخت بهتر انواع تابلو های چلنیوم در این مطلب با ما همراه باشید:

تابلو چلنیوم چیست

تابلو چلنیوم یا همان چنلیوم که واژه اصلی و صحیح این متریال می باشد، یکی از تابلو های حروف برجسته است که به دلیل زیبایی و قیمت مناسب بین حروف های برجسته، مورد استقبال و خرید اکثر مشتریان قرار دارد.
چنلیوم نوعی آلومینیوم است که طی مراحلی به شکل ورق های آینه ای تبدیل می شود و در جهت ساخت حروف برجسته به عنوان لبه کار مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع تابلو چلنیوم همراه با رنگ های متفاوتی ساخته و به مرحله نصب می رسند.


تابلو چلنیوم ساده

این مدل از حروف چلنیوم از ظاهری ساده در رنگهای مختلف پلکسی گلاس و همچنین رنگهای متفاوت لبه چنلیوم ساخته می شوند.
اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:
لبه چنلیوم ، پلکسی گلاس ، SMD ، PVC و منبع تغذیه


تابلو چنلیوم پلکسی دوبل

تفاوت این مدل از حروف چلنیوم با حروف چلنیوم ساده ، استفاده از دو پلکسی گلاس با رنگ های متفاوت می باشد ، که استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت در تابلو چلنیوم ، باعث زیبایی و دید بهتر تابلو خواهد شد.
استفاده از رنگ و تعداد پلکسی در این نوع از تابلو ها هیچ محدودیتی نخواهد داشت و با توجه به سفارش مشتری می توان این نوع از تابلو ها را با تلفیق چندین پلکسی گلاس در رنگ های مختلفی تولید و عرضه کرد.
اجزاء تشکیل دهنده این حروف عبارتند از:
لبه چنلیوم ، پلکسی گلاس در دو یا چند رنگ متفاوت ، SMD ، PVC و منبع تغذیه