کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل گرند رویال باتومی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل گرند رویال باتومی : هتل سه ستاره گرند رویال، با ساحل و دریای سیاه باتومی چند قدم فاصله دارد. این هتل، یکی از هتل آپارتمان های گرجستان بوده و در طبقات شانزده، هفده و هجدهم برج سی تاورز می باشد. از تمام پنجره های این هتل میتوان به ساحل دریای سیاه چشم انداز وسیعی داشت. کارکنان هتل از میهمانان به صورت شبانه روزی پذیرایی کرده و به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از امکانات و خدماتی که این هتل در اختیار میهمانان و توریست های تور گرجستان قرار میدهد میتوان به صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه در لابی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

[عکس: 1533766650.jpg]

اتاق های هتل گرند رویال باتومیهتل گرند رویال باتومی در مجموع 39 اتاق و سوئیت دارد. از تراس تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره میتوان به سمت ساحل باتومی چشم انداز پانورامایی داشت. فضای داخلی اتاق ها بسیار بزرگ بوده و تمام امکانات مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان ارائه شده اند. اتاق های هتل گرند رویال باتومی به چند دسته زیر تقسیم می شوند :
اتاق های استاندارداتاق های خانوادگیاتاق های بدون سیگاراتاق های VIPسوئیت های مخصوص ماه عسلتمام امکانات و خدمات مورد نیاز در اتاق ها و سوئیت های این هتل فراهم شده اند. اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... از جمله امکانات داخلی اتاق های هتل گرند رویال باتومی هستند.

[عکس: 1533742076.jpg]

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند رویال باتومیدر رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، سنتی گرجی، محلی و اروپایی و ... را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان شامل ماساژ و اسپا، کرایه دوچرخه، سونا و جکوزی، اسکی، کارائوکه، استخر و ... می باشند.

[عکس: 1533739089.jpg]

دسترسی های نزدیک به هتل گرند رویال باتومیهتل گرند رویال سه ستاره باتومی، با ایستگاه قطار ده کیلومتر و با فرودگاه بین المللی باتومی چهار کیلومتر فاصله دارد.