کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل فلورا گاردن کوش آداسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

معرفی : هتل فلورا گاردن یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در منطقه داوتلار این شهر قرار گرفته است. ساختمان این هتل در نزدیکی دریای اژه قرار گرفه است و آفتابگیر و زیبا می باشد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران  ارائه می دهد و دارای 256 اتاق می باشد.
[عکس: flora-garden-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دلوکس ، خانوادگی و سوئیت است که امکانات مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلفن ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش و سشوار و لوازم بهداشتی هستند. هم چنین برخی از اتاق های این هتل دارای نمای رو به دریا هستند.
امکانات هتل : ساحل خصوصی با صندلی های حمام آفتاب، تراس، باغ، استخر، استخر کودکان، مرکز اسپا، اتاق بخار، سالن آرایش، حمام ترکی، جکوزی، باشگاه بدنسازی، سونا،‌ پارک آبی،‌زمین تنیس، سرگرمی های شبانه، باشگاه کودکان، دارت، پینگ پنگ، زمین بازی، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس
[عکس: flora-garden-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران اصلی هتل با نام تریسیلیوم به سبک بوفه است و انواع غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند. هم چنین یک رستوران آلاکارته نیز در هتل وجود دارد که با رزرو قبلی می توانید از آن استفاده نمایید.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در محله داوتلار و بلوار عدنان قهوه چی قرار گرفته است. فاصله آن تا دریا صفر و تا مرکز کوش آداسی 12 کیلومتر می باشد. هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 90 کیلومتر و تا فرودگاه بدروم 125 کیلومتر فاصله دارد. شهر باستانی افسوس در 35 کیلومتری هتل و خانه مریم مقدس در 40 کیلومتری آن قرار دارد. 
[عکس: flora-garden-3.jpg]
پیشنهاد ما : این هتل تمامی تلاش خود را کرده است تا بتواند همه ی سلیقه ها و گروه های سنی از جمله کودکان ، زوج های جوان و سالمندان را از خود راضی نگه دارد.