کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل ایلیانی تفلیس گرجستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل ایلیانی تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره ایلیانی تفلیس، یکی از بی نظیرترین هتل های مرکز شهر تفلیس بوده و بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان به بهترین هتل شهر در منطقه ورا شناخته می شود. معماری بیرونی ساختمان این هتل بعد از بازسازی های اخیر، بسیار زیبا و مدرن است. هتل ایلیانی تفلیس گرجستان، در منطقه ورا، خیابان آنجاپاریدزه قرار داشته، مکانی که بهترین موقعیت تجاری و اداری را دارد. با امکانات و خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد، میتواند هتل مناسبی برای خانواده ها، زوج ها و حتی تک نفره ها باشد. خدمه و کارکنان هتل ایلیانی بسیار خونگرم و مهربان بوده و به زبان های روسی، گرجی، آلمانی و انگلیسی با میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان صحبت می کنند. از خدماتی که این هتل چهار ستاره به میهمانان خود ارائه میدهد میتوان پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات و ... را نام برد.

[عکس: 1527967194.jpg]
اتاق های هتل ایلیانی تفلیس گرجستان

هتل ایلیانی تفلیس گرجستان به طور کلی دارای 24 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت ها
تمام امکانات و خدمات مورد نیاز در اتاق ها بوجود آمده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان در طول اقامت راحت بوده و احساس کنند در منزل خود هستند. امکانات مشابه بین تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ایلیانی تفلیس گرجستان شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، تراس اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... می باشند.

[عکس: 1527923847.jpg]
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ایلیانی تفلیس گرجستان

این هتل، دو رستوران داشته که هرکدام انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، اروپایی و ... را در فضای سربسته و سر باز سرو می کنند. همینطور در کنار این غذاها نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و مختلف ارائه می شوند.
[عکس: 1528016078.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل ایلیانی تفلیس گرجستان

هتل ایلیانی چهار ستاره از خیابان روستاولی دویست متر فاصله داشته و به این معنی است که توریست ها و گردشگران آفر تور گرجستان که در این هتل اقامت دارند، از مراکز خرید بسیار معروف شهر، رستوران ها و کافه، مراکز تفریحی و ... تنها دویست متر فاصله دارند. جاذبه های گردشگری و مراکز تفریحی نزدیک به این هتل سالن کنسرت، میدان هیروز، موزه ها، رودهانه متکواری، سیرک تفلیس و باغ وحش هستند. فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس بیست کیلومتر می باشد.