کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هتل دیپلمات تفلیس گرجستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هتل دیپلمات تفلیس گرجستان + تصاویر : هتل چهار ستاره دیپلمات، یک هتل ساده اما با امکانات مدرن در منطقه تاریخی تفلیس، خیابان بولو آگمارتی بوده که برای خانواده ها بسیار مناسب است. از امکانات و خدماتی که این هتل برای میهمانان و توریست های تور گرجستان خود در نظر گرفته میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.
[عکس: 1528809213.jpg]
اتاق های هتل دیپلمات تفلیس گرجستان
هتل دیپلمات تفلیس گرجستان، به طور کلی دارای 313 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
خدمات و امکانات ارائه شده داخل تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، گاوصندق، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، نشیمن بزرگ، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.
[عکس: 1528894917.jpg]
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دیپلمات تفلیس گرجستان
رستوران داخلی هتل دیپلمات تفلیس گرجستان انواع غذاهای بین المللی، گرجی، اروپایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف و پخش صدای زنده پیانو برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرو می کند.
[عکس: 1528807097.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل دیپلمات تفلیس گرجستان
از این هتل چهار ستاره تا جاذبه های گردشگری مثل کلیسای جامع متخی، سالن های تئاتر و سینما، پارک ناین اپریل، مراکز خرید، جاذبه ها تفریحی و دیدنی های تاریخی شهر فاصله بسیار کوتاهی دارد. ایستگاه مترو میدان فریدام نیز بسیار نزدیک به هتل دیپلمات تفلیس گرجستان است. فاصله فرودگاه بین المللی گرجستان تا این هتل چهار ستاره پانزده کیلومتر می باشد.