کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ساخت تابلوهای کامپوزیت به چه صورت است ؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تابلوسازی تابلونامور
این تابلوها از ورق های کامپوزیت ساخته شده اند و چون این ورق ها به راحتی می توانند در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی مانند : رطوبت ، باران های زیاد ، آفتاب های شدید و … مقاومت کنند . طرفداران بسیاری را برای خود فراهم کرده اند.

به دلیل استقامت بالای این نوع از تابلوها ، بیشتر افراد برای تابلوهای محیطی خود ترجیح می دهند از این جنس کمک بگیرند و حتی در موارد بسیاری مردم ترجیح می دهند از این کامپوزیت ها در نمای ساختمان های خود استفاده کنند. این ورق ها با وسیله های متفاوتی قابل بریدن هستند و می توان به راحتی آنها را خم کرد و شیارهای مورد نیاز را روی آنها اعمال کرد. این تابلوها را می توان تمیز کرد وبه دلیل ضد آب بودن و استحکامشان می توان آنها را شستشو داد بدون آنکه زنگ بزنند و یا رسوب ها را به خود جذب کنند. کامپوزیت ها از ترکیب چند ماده متفاوت ساخته شده اند.
یکی از بهترین جنس هایی که معماران و ساختمان سازان در این روزها بسیار روی آن تمرکز کرده اند و برای اجرای طرح های خود از آن بهره می برند ، کامپوزیت می باشد. تولد این ورق ها را می توان سال 1969 در کشور آلمان دانست .همان طور که گفته شد این ماده به دلیل زیبایی ، انعطاف پذیری و جنس مرغوبش بسیار مورد استفاده سازنندگان و مورد استقبال آنها قرار گرفت. قسمت پایینی این تابلوها از زیرسازهای فلزی ساخته شده است . تابلوهای کامپوزیت شامل قطعات زیر می باشد :
• دو لایه ۰/۵ آلومینیوم و پلی اتیلن
• قاب فلزی ( فریم )
• روکش کامپوزیت
• حروف برجسته بدون نور و یا نوردار
استفاده از ورق های آلمینیوم کامپوزیت در مناطق گرم بسیار مناسب است و نمی توان رقیبی برای آن پیدا کرد ، زیرا پلی اتیلن فشرده که در لایه وسط آن قرار دارد به همراه دو لایه آلومینیوم که در رو و زیر کار قرار گرفته است می تواند قویترین و با دوام ترین جنسی باشد که در شرایط گرم آب و هوایی می توان استفاده کرد.
صفحه های کامپوزیت می توانند در شکل ها و رنگ های بسیار مختلفی ساخته شوند ، مانند : طرح هایی به شکل چوب ، شبیه به سنگ ، شکل استیل و….. بیشترین استفاده از این تابلوها برای تابلوهای مغازه است. البته برخی از پرکاربردترین مکان هایی که از این جنس از تابلوها استفاده می کنند ، عبارتند از :
1. تابلو مغازه ها و فروشگاه ها 
2. تابلوهای مجتمع ها 
3. تابلو ساختمان های مسکونی 
4. تابلو ساختمان های ادرای 
5. تابلو ساختمان های تجاری 
6. تابلو برای ستون های اطراف ورودی فروشگاه 
7. تابلو برای نماهای ساختمان
شرکت تابلوسازی نامور ، سازنـده انـواع تـابـلوهای تبـلـیـغـاتـی با 15 سال تجربه در ایران است و توانسته در طول این سال ها با ارائه کار ِ با کیفیت و پیشرفته و همچنین پشتیبانی حرفه ای پس از انجام کار ، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. جهت سفارشات خود و همچنین انجام مشاوره با همکاران ما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فغرمایید.
شماره های تماس :
021.57996 
021.88064416