کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تقویم یا سررسید مناسب برای شما
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وقتی به تقویم‌ها فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌آید چیست؟ همان با عکس‌های بچه گربه‌ که مدرسه به عنوان عیدی به شما هدیه داد؟ یا شاید اولین سالنامه ای که دوران دبیرستان همه جا با خودتان می‌بردید؟ و یا حتی سررسیدی که روی میز کارتان گذاشته‌اید و برنامه روزانه‌تان را از روی آن دنبال می‌کنید.

[عکس: 2018_1_28_28_Kind-of-diary.jpg]

ترجیح می‌دهید بتوانید برنامه‌های کل ماه یا هفته را یکجا با نگاه کردن به تقویم‌تان ببینید؟ یا دوست دارید تقویم‌تان فقط برنامه‌هایتان را به صورت روز به روز نشان دهد؟

انتخاب نوع و سبک تقویم مناسب برای هدیه دادن به مشتری‌هایتان می‌تواند تاثیر به‌سزایی در موفقیت برنامه تبلیغاتی شما داشته باشد. باید بتوانید خودتان را جای مشتری‌هایتان بگذارید و ببینید بیشتر کجا و چه زمانی از تقویم استفاده می‌کنند؛ در اتاق کنفرانس، در دفترکار، روی میز کار، در خانه یا در جاده؟ تقویمی انتخاب کنید که مناسب «جایی» باشد که مشتری شما از آن استفاده خواهد کرد.


[عکس: kind-of-diary-1.jpg]

تقویم‌ها انواع متفاوتی دارند، در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:



تقویم‌های دیواری
اندازه‌ی بزرگ تقویم‌های دیواری، فرصت بزرگ‌تری برای در معرض دید قرار دادن برندتان به شما می‌دهد. تقویم‌های دیواری در بسیاری مکان‌ها و موقعیت‌ها از اتاق کنفرانس گرفته تا آشپزخانه، کاربرد دارند.

این تقویم‌ها اغلب 12 صفحه برای هر 12 ماه دارند؛ بالای هر صفحه می‌توانید تصویری با موضوع حرفه یا صنعت خود چاپ کنید، و ستون تقویم‌ها هم زیر تصویر قرار می‌گیرند. هرچند اندازه این تقویم‌ها با یکدیگر متفاوت است، اما سایز 20 × 30 معمول‌ترین است. اندازه‌های کوچک‌تر هم موجود است و می‌توانید آنها را همراه با نامه‌ی تبریک سال نو برای مشتری‌هایتان بفرستید.

[عکس: kind-of-diary-2.jpg]

تقویم‌های رومیزی
تقویم‌ها بخش مهمی از هر فضای کاری هستند. تقویم‌های رومیزی در انواع سبک‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس بوده و روی هر صفحه از آن می‌توان نمایی از روز، هفته و یا ماه را نشان داد. این تقویم‌ها همچنین فضای کاری زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای هر حرفه و شغلی مورد نیاز هستند.

یکی از گرینه‌های خوبی که برای این مشتری‌ها می‌توان ارسال کرد، نسخه‌هایی از تقویم‌های رومیزی کوچک است که آنها را می توان در هر جایی قرار داد و جای زیادی را نمی گیرند. یک تیر با دو هدف، هم نیاز مشتری خود را برآورده می‌کنید و هم همیشه در معرض دید او خواهید بود.



سالنامه یا سررسید
سالنامه ها به دلیل امکان جابه‌جایی، بسیار عالی و پرطرفدار هستند. برای مشتری‌هایی که دائما در سفر هستند زیرا می‌توانند برنامه‌ها و قرار ملاقات‌های خود را حتی زمانی که در دفتر کار خود نیستند دنبال کنند. سررسیدها را می‌توان به روش‌های مختلف از جمله تغییر در اندازه و طرح (ماهانه، هفتگی، روزانه و یا ترکیبی) سفارشی کرد.

همچنین می‌توان یک جاخودکاری هم روی لبه کناری آن قرار داد. امکان سفارشی سازی سالنامه ها نامحدود است. می‌توان صفحات اضافی مانند نقشه، راهنمای تلفن و خیلی موارد دیگر آنها را بسته به نیاز مشتری‌ها تغییر داد و در خود گنجاند.

هر کدام از انواع تقویم‌ها را که انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که برای مشتری‌هایتان جذاب و کاربردی باشد. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات بد نیست برای مشتری‌های مختلف، سبک‌های متفاوتی در نظر بگیرید، چرا که هدف نهایی شما رضایت و حفظ مشتری‌هایتان است. اگر مطمئن نیستید که کدام سبک از برای شما مناسب است و یا در مورد نحوه سفارشی سازی سوال دارید، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.