کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لرزشگیر , استابلایزر Zhiyun Crane Plus
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: Zhiyun-Crane-Plus.jpg]
مروری بر ژیون کرین پلاس ( لرزشگیر و استابلایزر Zhiyun Crane Plus)
در اینجا بخوانید درباره محصول جدید شرکت DJI که استابلایزری که فراتر از آنچه تصور میکنید پیشرفته است.

موشن مموری (MotionMemory)

با استفاده از ویژگی جدید موشن مموری ژیان کرین پلاس ( استابلایزر Zhiyun Crane Plus ) می‌توانید حرکات دوربین پیشرفته را تنظیم کرده و آنها را ذخیره کنید

[عکس: Crane-Plus-2-1-300x200.jpg]

تا ژیون کرین پلاس آنها را برای آینده به یاد داشته باشد. کرین حتی تمام تنظیمات تایم‌لپس شما مانند فواصل ، تعداد عکس‌ها، مدت زمان و موارد دیگر را به یاد خواهد داشت! اکنون با خیالی راحت و با زدن یک دکمه می‌توانید عکس های متحرک‌تان را دوباره و دوباره تکرار کنید. مثل این می‌ماند که دستیار دوربین‌ تان را همه جا همراه‌تان داشته باشید!

حالت POV 45

یک حالت (POV Point of View) یا زاویه دید جدید نیز به ژیان کرین پلاس ( لرزشگیر Zhiyun Crane Plus ) اضافه شده است که فراهم کردن یک زاویه 45 درجه از حرکات همگام بر روی محور چرخشی، حرکات اضافی دوربین عکاسی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

[عکس: Crane-Plus-1-300x200.jpg]

به بیان ساده‌تر وقتی حرکت می‌کنید، دوربین هم با شما حرکت می‌کند. اضافه شدن حالت POV به ، همراه با 3 حالت دیگر ، همان میزان کنترل و آزادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که گرفتن تقریبا هر شاتی به آن نیاز دارید.
دیگر تنها محدودیت، تخیل خود شما است.

ردیابی هوشمند سوژه

[عکس: Crane-Plus-5-300x200.jpg]

ردیابی سوژه در ژیون کرین پلاس ( لرزشگیر Zhiyun Crane Plus ) از طریق موبایل انجام پذیر است. بر روی صفحه نمایش گوشی ، دور سوژه‌ای که می‌خواهید ردیابی‌ اش کنید یک مربع بکشید، به این ترتیب استابلایزر کرین پلاس به راحتی می‌تواند سوژه متحرک را دنبال کند و صحنه‌های بسیار زیبایی را ثبت کند.

ظرفیت ترابری تا 2?5 کیلوگرم

[عکس: Crane-Plus-2-300x200.jpg]

Crane-Plusژیون کرین پلاس ( ) درحال پس زدن محدودیت‌ ها، یکی پس از دیگری است! لرزشگیر ژیون کرین پلاس با استفاده از سیستم پیشرو الگوریتم Instune نسل ششم خود برای قدرت موتور، می‌تواند تا وزن 2?5 کیلوگرم را حمل کند.دیگر فرقی نمی‌کند که از دوربین‌های بدون آینه با لنزهای کیت استفاده می‌کنید یا DSLR های حرفه‌ای با لنزهای سنگین ، چون ژیان کرین پلاس می‌تواند محدوده وسیع‌تری از دوربین‌ها را به همراه لنز‌های آنها حمل کند.

نایت‌ لپس ( تایم‌ لپس در شب )

[عکس: Crane-Plus-4-300x200.jpg]

در گذشته ، عکاسی تایم‌لپس فقط به روز محدود میشد. اما در حال حاضر با ژیان کرین پلاس (استابلایزر  Zhiyun Crane Plus) می توان در شب هم عکاسی تایم‌لپس داشت آن هم به لطف ابزار قدرتمند جدیدی برای گرفتن تایم‌لپس‌های زیبا و طولانی مدت که بعد جدیدی از حرکت و عمق را در برمی‌گیرد.

با استفاده از نایت‌ لپس لرزشگیر ژیون کرین پلاس ، می‌توانید تصاویر زیابی از دنباله حرکات ستاره‌ها، حرکات ترافیک شبانه و گذر شب در یک منظره زیبا را با حرکت و ثبات خیره‌کننده‌ای که تنها ژیون کرین پلاس ( استابلایزر Zhiyun Crane Plus ) می‌تواند ارائه دهد ثبت کنید.

طراحی همه جانبه

[عکس: Crane-Plus-1-1-300x200.jpg]

لرزشگیر ژیون کرین پلاس یک کابل کنترل دوربین دارد که با استفاده از آن می‌توان عملیات همگام را هم در دوربین و هم در تثبیت‌کننده، مانند عکس گرفتن یا زوم کردن را انجام داد. ژیان کرین پلاس ( لرزشگیر Zhiyun Crane Plus ) که با یک APP – ZY Play مخصوص موبایل ترکیب شده، امکان تحقق بخشیدن به عکاسی‌های مختلف پیشرفته، مانند تایم‌لپس و پانوراما، فقط با یک اشاره انگشت فراهم می‌کند.

مجموعه لوازم جانبی کامل هنگام خرید Zhiyun Crane Plus

[عکس: Crane-Plus-3-300x200.jpg]

هنگام  خرید Zhiyun Crane Plus یک مجموعه کامل از لوازم جانبی دریافت می‌کنید؛ بنابراین به محض   باز کردن جعبه می‌توانید شروع به کار کنید.

تمام چیزهایی که نیاز دارید در جعبه خریدتان است : نوار ضد لغزش (برای استفاده طولانی مدت) ، کابل دوربین برای کنترل و شارژ دوربین عکاسی ، سه پایه آلومینیومی برای تنظیم ژیون کرین پلاس بر روی آن و استفاده از آن به عنوان یک دسته اضافی موجود می باشد.

قیمت Zhiyun Crane plus
قیمت لرزشگیر ژیون کرین پلاس از طرف شرکت  هنوز اعلام نشده است ولی به محض اعلام  میتوانید بهترین قیمت را با تضمین سلامت کالا در سایت بزرگ پروشات مشاهده فرمایید و این استابلایزر شگفت انگیز را از ما خریداری کنید.