کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت سازمانهای خیریه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وب سایت شما توانایی بازدید هزاران هزار نفر را بطور بالقوه دارد، اما چگونه می توانید توجه کامل کاربران را به خود معطوف کنید و کاری کنید که کیف پولشان را برای شما باز کنند؟
در طراحی وب سایت خیریه این دستور العمل های ساده زیر را اجرا کنید و خود را تبدیل به یک وب سایت مطرح خیریه نمایید.

باید حرفه ی خود را به صورت کاملا واضح به کاربر نشان دهید. تصور نکنید که کاربران وقتی وارد سایت شما می شوند کاملا اطلاع دارند که محوریت کار شما چیست!
شما باید یک اطلاعات مختصر و مفید در صفحه اصلی خود قرار بدهید و همچنین یک لینک با آدرس صفحه درباره ما قرار دهید.

کمک مالی را برای کاربران ساده کنید. محل کمک های مالی را در هر صفحه بصورت برجسته قرار دهید و لینکهای کمک مالی را در تمامی صفحات تکرار کنید و آدرس تمامی لینکها  به صفحه پرداخت انتقال داده شود. قبل از پرداخت در یک فرم ساده اطلاعات مهم را از کاربران بگیرید، به هیچ وجه برای کمکهای مالی کاربران را مجبور به ثبت نام نکنید این گزینه را اختیاری بگذارید.

یک بخش اخبار برای خود ایجاد کنید. درج اخبار بصورت روزانه حتی اگر یک خبر هم باشد به سایت شما پویایی می دهد و کاربران به سایتهایی که پویایی دارند اعتماد می کنند، از درج خبرهای بد و ناراحت کننده نیز بپرهیزید.

سریع پاسخ گو باشید. اگر کاربران فرم تماس را پرکردند و یا با شما تماس گرفتند در کمال احترام در کمترین زمان، پاسخ گوی آنها باشید زیرا برای کاربران این مسئله کاملا مهم می باشد و به روی ذهنیت آنها تاثیر گذاشته و سبب اعتماد آنها به سایت شما می شود.