کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کامیون رنو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شرایط فروش اقساطی کامیون رنو
 
شرکت  رنو تراکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در اروپا به شمار می رود که تاریخچه تاسیس این شرکت در به سال 1895 برمیگردد. کامیون های سنگین رنو به عنوان یکی از پیشروان  صنعت کامیون  در جهان مطرح شد و شرکت رنو در کشورهای مختلف جهان همچون اسپانیا نیز تولید می شود.
شرکت آریا دیزل در ایران به عنوان اولین گام در ایجاد تنوع در محدوده های وزنی محصولات تولیدی خود و به منظور کسب قابل ملاحظه ای از صنعت  خودروهای باری در بخش کامیون های سبک و نیمه سنگین و سنگین در سال 1384قرار داد همکاری با شرکت رنو را در جهت نوسازی ناوگان فرسوده کشورو تولید کامیون باری رنو با نام تجاری پریمیوم 380 آغاز نمود و  محصول کامیون میدلام را تا به امروز به بازار ارائه نمود.
مجموعه  با کامیون باری پریمیوم با تکیه بر قدرت موتوری 380 اسب بخار، استاندارد آلایندگی یورو3وجان سختی گیربکس و تجهیزات ویژه همچون قفل مرکزی همراه با کنترل از راه دور،کروزکنترل و تاخوگراف  تمام ویژگی های یک کامیون باری مطلوب ونمونه را دارا می باشد. 
این کامیون رنو با قابلیت بهره گیری از استاندارد های روز اروپا و امکانات رفاهی و ایمنی مطلوب، طول مفید شاسی و جعبه دنده پیشرفته zf با قابلیت تطبیق در شرایط مختلف جاده است. با دو مدل سقف بلند و سقف نرمال به فروش می رسد.
رنو میدلام کامیون با مشخصات فنی همچون قدرت موتور 206 اسب بخار،استاندارد آلایندگی یورو4و تعداد6 سیلندر وگشتاورد 1050 نیوتن متروتجهیزات ویژه ای همچون تزریق سوخت با فشار بالا می باشد.
 
 با کمترین پیش پرداخت و 70% تسهیلات بانکی با نرخ مصوب بانک مرکزی برخوردار است که بابت استفاده از تسهیلات باید ضامن معتبر (کارمند:ارائه فیش حقوقی و گواهی اشتغال بکار یا کاسب با ارائه جواز کسب )معرفی شود.
 
بابت اقساط کامیون رنو دفترچه قسط بانک ملت تعلق میگیرد.
 
تحویل خودرو رنو از کارخانه بصورت تحویل فوری میباشد.با کمترین پیش پرداخت و در اقساط طولانی مدت انجام میگیرد.
 
 
لیست مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی
 
1- کپی کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات (ضامن و متقاضی)
2- کپی اجاره نامه یا سند یا قولنامه محل سکونت (ضامن و متقاضی)
3- اصل فیش آب یا برق منزل (ضامن و متقاضی)
4- پرینت حساب (ضامن و متقاضی)
5- گواهی صحت امضا خطاب به شرکت مورد نظر (ضامن و متقاضی)
6- ضامن در صورت کارمند بودن: گواهی اشتغال به کار + فیش حقوقی
7- ضامن در صورت کاسب بودن: کپی جواز کسب + کپی سند یا اجاره نامه محل کسب
 
 
 
جهت اطلاع از قیمت کامیون و کشنده رنو  به وبسایت رسمی آریا دیزل مراجعه کنید.