کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مزایای کمپین های هدایای تبلیغاتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آیا از هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات و ارتقای نام تجاری شرکت خود استفاده کرده اید؟ اگر تا به حال کمپینی برای انجام این کار نداشته اید، ممکن است علاقه مند به دانستن این باشید که چگونه هدایای تبلیغاتی را تولید کنید، آیا آنها واقعا برای ارتقای نام تجاری شما کارساز می باشند، احساسات مثبت برای فروش را افزایش می دهند. در این مقاله، ما آماری از اطلاعات را در مورد کمپین های تبلیغاتی تبلیغاتی ارائه می دهیم.

[عکس: 2017_12_12_9e_fa750491-af36-4909-8890-3ae064e6350e.jpg]

هدایای تبلیغاتی می تواند نام تجاری شما را نشان دهند
هدایای تبلیغاتی یک ابزار عالی برای افزایش تلاش های نام تجاری شما هستند. آنها نه تنها توسط دریافت کنندگان نگهداری می شوند، بلکه توسط آنها مورد استفاده قرار می گیرند، آنها می توانند توسط همکاران، دوستان و خانواده آنها مورد بررسی قرار گیرند و در معرض دید آنها قرار بگیرند.

 

90/ از دریافت کنندگان از هدیه تبلیغاتی حداقل به مدت یک هفته استفاده می کنند.
10/ از دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی را بین خانواده یا دوستان خود توزیع می کنند.
87/ از افراد هدیه تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه داشته اند.
 

علاوه بر این، پاسخ دهندگان به نظرسنجی می گویند که بازده سرمایه گذاری برای هدایای تبلیغاتی بهتر از تبلیغات رادیویی و تبلیغات در فضای باز است. بیش از نیمی از دریافت کنندگان هدایا تبلیغاتی (56?) اذعان کردند که پس از دریافت محصولات تبلیغاتی، دید کلی آنها نسبت به برند مورد نظر بهبود یافته است.

نظرسنجی هایی از این دست به شما کمک می کند تا نگاهی دقیق به نحوه استفاده از هدایای تبلیغاتی در تبلیغات و ارزش گذاری نام تجاری خود داشته باشید. در زندگی، موثر در سبک زندگی روزانه دریافت کنندگان آنها می باشد.

 

55/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در اتاق خواب یا انباری خود دارند
74/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در فضای کاری خود دارند
91/ افراد گفتند که حداقل یک هدیه تبلیغاتی در آشپزخانه خود دارند
 

پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی:
 

42/ احساس راحتی بیشتری می کنند
60/ کسب و کاری را با نام تجاری موردنظر آغاز کرده اند
27/ افراد گفتند که آن را به عنوان یک یادآوری ثابت و روزانه از شرکت یا نام تجاری موردنظر استفاده کردند
 

محصولات تبلیغاتی یک جایگزین ارزان برای تبلیغات هستند
هنگامی که یک شرکت و یا یک مدیر اجرایی بازاریابی در مورد بودجه تبلیغاتی خود و نحوه مصرف آن می اندیشد گزینه هایی از قبیل، رسانه مانند تلویزیون، رادیو، رسانه های چاپی و تبلیغات آنلاین ممکن است به ذهن آیند. با این حال، هدایا تبلیغاتی  یک جایگزین عالی و به یاد ماندنی برای رسانه های تبلیغاتی می باشند. تصور بعد از دریافت یک مارک دار به صورت پویا نسبت به رسانه های دیگر افزایش می یابد که می تواند به سرعت فراموش شده یا حتی نادیده گرفته شود. این آمار را در نظر بگیرید:

 

20.9/ از افراد پس از دریافت هدیه تبلیغاتی، خریدی از آنها انجام دادند.                                                                                                                    
    این میزان موفقیت بسیار بالایی است که میزان اثربخشی بسیار کمتری را برای سایر انواع تبلیغات ایجاد می کند.
4/ افراد پس از مشاهده یک آگهی چاپی خرید انجام دادند.
1/ افراد پس از تماشای یک آکهی بازرگانی تلویزیونی، خرید انجام دادند.
6/ افراد نیز پس از دیدن یک آگهی آنلاین خریداری کردند.
 

خلاصه
هدایای تبلیغاتی برای سالهای زیادی مورد استفاده قرار گرفته اند این اطلاعات ارزشمند در خصوص هدایا تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی مارک دار به عنوان مدرکی برای بهبود و ارتقای شرکت شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، کمپین های تبلیغاتی ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشند.