کلیدستان

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت املاک:
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آخرین دفعه ای که طراحی سایت املاک و مستقلات خود را بروز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ چند سال پیش؟ آیا زمان آن نرسیده است که مجددا وب سایت خود را با علم روز دنیا بروز نمایید؟ آیا می دانید که بروز بودن وب سایت می تواند در سودی که از آن برای شما حاصل می شود بسیار تاثیر گذار باشد؟ با وجود آنکه نکاتی که درباره ساخت سایتها مطرح می شود دائما تغییر می کند و دائما نکات جدیدی در این باره مطرح می شوند اما برخی از این نکات گاهی یک سال و در برخی مواقع چندین سال با ارزش می مانند. در زیر چند نمونه از نکات با ارزش طراحی وب سایت املاک و مستقلات آورده شده است.
·        طراحی مبتنی بر تصاویر: شاید بپرسید طراحی سایت مبتنی بر تصاویر چیست و این عبارت در کل به چه معناست؟! در پاسخ به سوال شما باید بگویم که طراحی مبتنی بر تصاویر بدان معناست که شما در وب سایت خود از تصاویر بسیار بزرگ یا فول اسکرین و با کیفیت در زیر تیتر های بولد و چشم گیر استفاده نمایید و یا از طراحی لوگوهای زیبا استفاده نمایید. با وجود آنکه استفاده بیش از حد از تصاویر در بسیاری از انواع وب سایت ها که سرعت عملکرد آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است منع می شود اما در وب سایت املاک و مستقلات استفاده از تصاویر با کیفیت تا جایی که به سرعت وب سایت لطمه شدیدی وارد نکند ضروری است.
·        استفاده از منو های drop down یا کرکره ای: استفاده از منوهای کرکره ای در یک طراحی سایت تهران موجب می شود که بتوان گروه بندی های مطالب و طبقه بندی های املاک موجود در وب سایت را به صورت منظم تری به کاربران ارائه نمود. این کار علاوه بر آنکه موجب می شود که از فضا به صورت بهینه استفاده شود می تواند به کاربران کمک کند که در هنگام جستجو برای یافتن ملک مورد نظر خود دچار مشکل نشوند و با عبارت بهتر راه یابی درون سایت را آسانتر می نماید.
·        اسستفاده از دکمه نامرئی یا Ghost Buttons : دکمه نامرئی یا Ghost Button به نوعی از المانی های طراحی شده درون سایت گفته می شود که شفاف و تو خالی می باشند و برای جلب توجه کاربر در جاهایی خاص از سایت قرار می گیرند. برای طراحی دکمه های نامرئی از اشکال هندسی متنوعی مانند مربع، مستطیل، دایره و یا شش وجهی به صورت توخالی استفاده می شود که همانند شیشه شفاف و ناپیدا به نظر می رسند این دکمه ها را معمولا بزرگتر از المان های دیگر می گذارند و اکثرا در جاهای خاص و قابل دیدن از آنها استفاده می کنند تا کاربران را برای کلیک کردن ترغیب نمایند. استفاده از کلید های نامرئی برای دکمه های Call to Action در وب سایت های املاک و مستقلات می تواند مفید باشد.
·        استفاده از روش طراحی مسطح یا فلت دیزاین: طراحی فلت یک روش ساده می باشد که تاکید آن بر روی کار آمد بودن است تا در نظر گرفتن واقعیت، در این روش می توان به فضاهای خالی زیاد، حذف قسمت های شلوغ و بی اهمیت، عناصر دو بعدی، رابط کاربری ساده و استفاده از رنگ های روشن اشاره نمود. در طراحی فلت از گوشه های گرد، سایه و رنگ های زننده استفاده نمی کنند و از تکنولوژی های به روز پیروی می شود. اگر وب سایتی با استفاده از روش فلت دیزاین طراحی گردد در صفحات آن هیچ المانی اضافه ای مشاهده نمی گردد و صفحات وب سایت کاملا ساده و تمیز می باشند.
تولید انیمیشن های جذاب برای محصولات: امروزه انیمیشن به یکی از المان های اصلی در طراحی وب سایت ها مبدل شده است. استفاده از انیمیشن ها در وب سایت موجب می گردد که مطالب وب سایت برای کاربران از جذابیت بیشتری برخوردار شود و کاربران تعامل بهتری با آن برقرار نمایند. علاوه بر این طراحان وب سایت ها می توانند با استفاده از انیمیشن ها در وب سایت توجه کاربران را به همان سمت و سوی مد نظر خودشان جلب نمایند و کاری کنند که کاربران در چرخه خرید در وب سایت قرار بگیرند.