کلیدستان

نسخه‌ی کامل: افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل!
در بازار جهانی امروز، یکی از بهترین روش های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی است. هر چه در معرفی محصولات خود در سایتی که متعلق به شرکتتان است موفق تر باشید، در میان رقبا شانس پیروزی شما بیشتر است. در تجارت های الکترونیکی، شما باید از روش های مختلف برای  سایت استفاده کنید تا میزان جذب کاربر و در نهایت تبدیل کاربر به مشتری بیشتر شود. یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصولات خود، فعالیت در شبکه های اجتماعی است.
قبلا بیان کرده ایم که برخی از شبکه های اجتماعی، تاثیر زیادی بر رتبه سایت شما ندارند ولی گوگل میزان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی را به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر می گیرد. اما افرادی که در سایت خود تجارت الکترونیکی دارند، فقط نباید به فکر رنکینگ سایت باشند بلکه در همین شبکه های اجتماعی، اگر چه تاثیر زیادی بر سایت ندارند ولی شما می توانید کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده و در نهایت به مشتری تبدیل کنید.  برای افزایش مشتری به کمک شبکه های اجتماعی روش های مختلفی وجود دارد که مهمترین ان ها را بیان خواهیم نمود:
۱-     با کاربران خود ارتباط داشته باشید.
سعی کنید در شبکه اجتماعی که حضور دارید، یک گروه ران اندازی کنید و در ان برخی افراد متخصص از شرکت خود را عضو کنید تا به سوالات کاربران پاسخ دهند و حتی از ان ها ایده بگیرید تا بتوانید از این ایده ها برای پیشرفت در کار و حتی بهبود اوضاع سایت استفاده کنید. در این زمان وقتی کاربران متوجه اهمیت نقش خود در شبکه اجتماعی باشند، نه تنها به ماندن در گروه، ترغیب می شوند بلکه دوستان خود را نیز به این گروه ها و شبکه ها دعوت می کنند در نتیجه شانس افزایش مشتری، بیشتر می شود.
۲-   در تبلیغات خود از افراد مشهور کمک بگیرید.
یکی از مهمترین معیارهای برند شدن یک محصول، استقبال افراد مشهور از آن محصول است. لذا سعی کنید که در شبکه اجتماعی خود بر این قضیه مانور دهید. از افراد مشهور چه در زمینه کاری خود و یا حتی برخی افراد مشهور که لوازم شما را برای خود نیاز دارند، دعوت کنید و از آن ها بخواهید که به یک صحبت مختصر، محصول شما را تایید کند این امر باعث می شود که کاربران استقبال زیادی از محصولات شما کنند.
۳تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید.
به یک نکته توجه داشته باشید که در عین حال که باید تبلیغات زیادی برای محصولات خود انجام دهید ولی نباید کاربر گمان کند که به هر قیمتی قصد فروش دارید به همین دلیل روش های مختلف تبلیغاتی را استفاده کنید و از یکنواخت کردن تبلیغات خود داری کنید.
۴پرداخت اسان برای کاربران را در نظر بگیرید.
اگر در زمان پرداخت وجه، کاربر به مشکلی برخورد کند ناخواسته از خرید ان محصول منصرف می شود لذا سعی کنید در شبکه های اجتماعی خود لینک پرداخت وجه با استفاده از شرکت های پرداخت سریع قرار دهید تا کاربر سریعا بتواند وجه را پرداخت کند.
اینترنت که زمانی دهکده‌ای بیش نبود، حال تبدیل به یک سرزمین پرجمعیت شده است که بخش قابل توجهی از جامعه‌ی ما هم به این سرزمین مهاجرت کرده‌اند. اگر ایده‌ای دارید که پاسخ‌گوی نیاز بخشی از این جامعه است و یا می‌خواهید که کسب و کارتان را در این سرزمین راه اندازی و گسترش دهید، به دنیای تجارت الکترونیک خوش آمدید!

هدف بدون برنامه، فقط یک آرزوست! دیجیتال مارکتینگ دنیای بزرگی دارد، ابزارها و رسانه‌های متنوعی دارد؛ اما کدام رسانه؟ کدام ابزار؟ کدام راهکار اهداف شما را در دنیای کسب و کارتان تحقق می‌بخشد؟ در آویژه، با توجه وضعیت فعلی کسب و کارتان و اهدافی که دارید، یک برنامه‌ی استراتژیک بازاریابی آنلاین برای شما طراحی می‌شود.

برای داشتن یک برنامه‌ی استراتژیک، دانستن وضعیت بازار کالا یا خدمات شما ضروری‌ست. هر کالا یا خدماتی ممکن است مخصوص قشر یا اقشار خاصی از جامعه یا حتی مناطق جغرافیایی خاصی باشند. تحقیقات بازار آنلاین کمک می‌کند تا ما مشتریان بالقوه‌ی شما را شناسایی کرده و بهترین روش جذب آن‌ها را به شما پیشنهاد کنیم.

در بازار سنتی، گران‌ترین اجاره‌ها را مغازه‌هایی می‌دهند که در اماکن پرتردد واقع هستند. جایی که مشتری خودش با پای خودش به نزد فروشنده می‌آید.
این اتفاق در بازار آنلاین هم می‌افتد! زمانی که در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در نتایج اولیه‌ی جست و جو باشید، مخاطبان هدفمندی را جذب می‌کنید که استعداد بالایی را برای تبدیل شدن به مشتری دارند.
آویژه با داشتن اولین و تنها لابراتوار حرفه‌ای سئو در ایران که شایستگی خود را با نتیجه‌گیری در دشوارترین کلمات کلیدی فارسی به اثبات رسانده است، به جرأت ادعا می‌کند که حرفه‌ای‌ترین آژانس در زمینه ارائه خدمات سئو می‌باشد.