کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مواردی در طراحی لوگو در سال 2017 قسمت اول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در سال 207 چه طراحی لوگویی محبوبیت دارد؟ امروزه، اینجا چند مورد از طراحی لوگو های مهم در این سال را مورد بررسی قرار می دهیم. می توانید از این طراحی لوگو ها در طراحی سایت شرکتی خودتان  استفاده نمایید.

1.کوچک نمایی



[عکس: 1491400744-Minimal-logo.png]



کوچک نمایی به معنی به حداقل رساندن خط و خطوط و نگه داری موارد اصلی در طراحی لوگو است. از دست دادن خط و خطوط اضافی یکی از بهترین شیوه های طراحی لوگو حرفه ای در سال 2017 است. مانند نمونه قبلی و جدید اینستاگرام که خطوط را در طراحی جدید به حداقل رساند.

2. خطوط شکسته




[عکس: 1491400791-img_896.png]




یکی دیگر از موارد طراحی لوگو استفاده از خطوط شکسته است. این خطوط شکسته می توانند به صورت افقی و یا عمودی باشد و اینکه با یک المان ترکیب شود این کار یکی  از بهترین شیوههای طراحی لوگو در سال 2017 است.

3. طراحی لوگو نوشتاری




[عکس: 1491400808-img_897.png]





یکی از شیوه های تاثیر گذار در طراحی لوگو استفاده از نوشته است. برای درک بهتر می توانید به لوگوهای کوکا کولا و یا سونی نگاهی بی اندازید این لوگوهای از محبوبیت زیادی در بین طراحی لوگوها برخوردار هستند. می توانید در این جور از طراحی لوگوها از استایل های مختلف و یا ترکیب چند مدل متن نوشتاری استفاده نمایید.

4.طراحی لوگو صاف و یا فلت




[عکس: 1491400858-img_892.png]




مانند سبک کوچک نمایی در طراحی لوگو حرفه ای سبک دیگری از طراحی لوگو  به نام طرحی فلت وجود دارد. در این نوع از طراحی شما می توانید سایه های اضافی را از تصویر حذف نمایید و یک طرح ساده و بدون جزییات اضافی را به نمایش بگذارید.